1 Februari


Denna helgen gick snabbt, eller jag tycker att hela tiden går fort nu, idag är det ju redan första Februari. I Lördags skulle jag egentligen ha festat med Jenny. Vi blev erbjudna förfest med dricka av Axel, men alltihop blev konstigt för att Axel och hans vän hade bråkat eller något sånt, så jag och Jenny valde att åka hem istället. Inte så konstigt kanske efter att ha stått ute i kylan hur länge som helst och frusit halvt ihjäl. Väl hemma tog jag ett skumbad för att tina upp och ett glas rött vin! Jag försöker att lära mig att dricka det och då är det lika bra att passa på när Robin vinner massa flaskor på båten, haha. Det var himla skönt faktiskt att komma hem tidigt och bara ta det lugnt resten av kvällen. Söndagen och denna dagen var inte heller så aktiva fram tills att jag jobbar nu. Har varit en bra helg fast det inte blev som det var tänkt!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0