Blåbärspaj


Idag gick jag upp samtidigt som Robin, var uppe en stund, innan jag sov lite till.
Lasse kom och väckte mig vid två, då vi åkte till City i Brämhult och handlade lite småsaker. 
Efter det bakade jag blåbärspaj. Jag och Ellinor var ju ute och plockade blåbär för ett tag sen, då tanken var att jag skulle ha kvar dom i vinter, men häromdagen när vi var och hämtade lite saker på Sjöbo, glömde jag kvar dom framme, så dom tinade. Det resulterade i att jag fick baka en paj av mina bär istället, vilket var okej ändå eftersom att det är gott med vaniljsås till.
Imorgon är det lönedag, eftersom den 27 då jag vanligtvis får pengar infaller på en söndag denna månaden, gött det! Jobbar idag och imorgon, så ska passa på att betala räkningar
så att det blir gjort. Tråkigt att se hur pengarna "försvinner" från kontot bara, haha.


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0