Trött och möte


Idag är jag trött, kunde inte sova i natt för att det regnade mot balkongen och smattrade. Robin har ju också börjat sova med lampan tänd, bara för att det ska bli lättare att vakna på morgonen när det är så mörkt, vilket gör att det blir ännu svårare för mig att somna eftersom att jag är van att sova i kolsvart. Sen att hans väckarklocka ringer som skolans brandalarm är det ju ett under att inte varanda granne vaknar, om dom nu inte gör det?!

Igår var jag ju med Ellinor. Var trevligt, men ibland är vi nog lite för lättlurade och efteråt ångrar vi oss och tycker synd om oss själva, haha! Det får man faktiskt göra, när man kommer på allt smart man kunde ha gjort efteråt istället för innan man gör sakerna!

Var ju också och klippte mig, känns skönt. Klippte snelugg, så nu måste jag införskaffa mig en bra plattång för min är helt kass, går inte att använda alls. Kollade på nya säsongen av Desperate Housewives igår med, det var fortfarande lika bra. Hoppas den fortsätter vara det hela tiden, så att den inte blir dålig och dör ut som andra serier gjort!

Nu är det dags för möte med jobbet om en timme, så dags att göra sig iordning. Puss!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0