Snorungar!


Innan var jag iväg en stund, 5-10 minuter högst. Under den tiden hade några snorungar kastat ägg på vårat köksfönster?! Alltså, ska man inte bara göra bus om man inte får godis? Robin var ju hemma, men det hade inte varit någon där och frågat efter godis, utan bara kastat äggen direkt på fönstret! Fula små ungar alltså! Jag som är så snäll hade ju gett dom så mycket godis jag bara hade kunnat hitta, om dom bara hade plingat på, om jag nu hade varit hemma då. Nu får dom skylla sig själva, gör dom så igen när jag ser det, ska jag kasta våra utgånga ägg rätt i huvudet på dom! Eller nej, på kläderna förresten, så att dom verkligen får stinka ruttet ägg! Så det så, det är inte mer än rätt, för det handlar om HELA fönstret!

Fast dom kanske tyckte att vi hade så skitiga fönster i vilket fall, så att det inte gjorde något om dom blev ännu smutsigare? Eller för att ge oss en pik om att dom behövde tvättas? Då var dom alltså snälla mot oss, haha! Man får väl se det positiva i allt, nu måste vi ju ta tag i att göra rent dom! Får väl göra det efter helgens jobbande om inte annat. Tack till er snorungar!
.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha fan vad förbannad jag hade blivit :P

2009-11-01 @ 15:40:06
URL: http://johannahansson.blogg.se/
Postat av: Ellinor

hahaha fram med hagelbössan!!

2009-11-01 @ 22:04:50
Postat av: Tessan

Haha, va fan tror du att vi är för bönder då... Hagelbössa? Haha, vi får väl låna din då ;)

2009-11-02 @ 00:01:01
URL: http://tessitessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0