Förtrollad


Har nyss kollat klart på filmen Förtrollad. Började kolla på den igår, men somnade nästan direkt, så fick kolla klart på den nu. Den var hel mysig. Fast nu efteråt ångrar jag att jag inte såg på den med Johanna, eftersom att vi kan konsten att uppskatta charmen med gulliga sagoliknande filmer, eller vad säger du pluttan? :)


Nu ska jag baka något gott, för Lasse kommer och hämtar mig om några timmar då vi ska
ta en liten promenad och fika. Efter det tar vi nog en sväng till mamma som kom hem i Torsdags. Kanske tar en sväng till knalle med, men får väl se vad som hinns med.
.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vart har du köpt boken som Robin fick?

2009-10-24 @ 20:15:33
Postat av: Ellinor

men fybubblan på er två! såna filmer suger arsle!!!

2009-10-25 @ 00:30:49
Postat av: Johanna

Hahaha ja de skulle du gjort!

Vi får la ta o kolla på ELLA nån dag hahahaha!

2009-10-27 @ 11:54:38
URL: http://johannahansson.blogg.se/
Postat av: Tessan

Malin: Kommer inte ihåg vad sidan hette, men det var på internet och någon sån presentsida med massa olika småsaker.

Ellinor: Håll tyst ;)

Johanna: Lätt att vi ska, och Cinderella story och göra testet :)

2009-10-29 @ 22:10:10
URL: http://tessitessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0