28 Oktober


Nu har jag precis kommit hem igen. Det gick bra hos tandläkaren, men egentligen gillar jag inte att gå dit. Det som är bra är ju att man får reda på om det är något fel, fast det hade jag
inte, bara tjat om det med tandtråden som vanligt, haha. Jag får väl försöka bättra mig med att använda det då. Strax kommer Lasse och Samantha hit, så ska jag följa med ut till dom
en stund innan jag ska till Ulricehamn, möta pappa, och åka till IKEA åter igen.


Igår var jag iväg nästan hela dagen och åkte runt med Lasse. Vi var hos mamma, på HSB, fixade nycklar, lunchade och var i knalleland. Skönt att vi har fått fler nycklar nu, så att vi har
en var och en extra. Har varit lite jobbigt nu när jag och Robin har fått anpassa oss till när
den andra kommer hem, eller ha fått lämna olåst. Köpte även en ny datorstol och tvättkorg igår med. Bra det, när vi antagligen kommer få bokhyllan/datorbordet idag. Hoppas det!



.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

det var kul att gå till tandläkaren när man var liten så man fick välja ut ett klistermärke när man var klar! :D

2009-10-28 @ 23:11:57
Postat av: Tessan

Fick du klistermärken Ellinor? :) I Ulricehamn brukade vi få små leksaker, typ fiiina plastringar och sånt, kanske bokmärken med, haha. Det var ju höjdpunkten när man fick välja efter ;)

2009-10-29 @ 22:12:27
URL: http://tessitessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0