TRESemmé


Äntligen är badrumsstädningen klar och jag har hunnit duscha av mig allt rengöringsmedel som jag kunde tänkas ha på mig. Kvällen blir lugn och klädd i morgonrock, orkar inte ens kolla på film, blir nog att jag blir sittandes framför datorn och håller Ellinor msn-sällskap :)

Blev ingen promenad innan, eftersom vädret inte lockade att sitta och fika i. Istället åkte vi direkt till mamma och fikade där med kaffe och min nybakta rulltårta. Efter det åkte jag och Lasse till knalleland en sväng, innan han skjutsade hem mig vid fem. Väl hemma har jag inte gjort så mycket, förutom städat badrummet då. Köpte det "nya" shampoot och balsamet från TRESemmé idag med, får testa det och se om det blir någon skillnad. Det ska ju vara bra, fast allt ska ju det enligt alla reklamer, så jag får väl prova och hoppas på det bästa, haha.



Jag har också fortsatt med att försöka bidra mer till välgörenhet och som ni kanske förstår
är det Rosa bandet som jag inriktar mig på nu. Cancer är faktiskt det som jag tycker är det viktigaste att bidra till, inte bara bröstcancern, utan till alla som går. Det finns nog ingen som inte känner eller vet om någon som har eller har haft cancer, eller ledsamt nog gått bort i det. Därför tycker jag att det är viktigt att försöka hjälpa till så gott man kan. Även om det inte blir så mycket är det ju alltid något. Idag köpte jag en duschcreme och en rosa bandet reflex!


.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

hahaha ja du får inte gå och lägga dig förrän jag gör det kan jag ju säga direkt då!! och jag tror jag vill köpa det schampot med :O ser fint ut :D



men din reflex var finare än min :S köpte du det på coop? jag vill ha ett likadant!!

2009-10-25 @ 00:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0