6 Oktober


Igår eftermiddag tog jag och Robin en promenad till City i Brämhult. Jag hade fått en sån gratis "present" för att jag deltog i någon tävling. Hade ingen aning om var det var för något, men tydligen var den för stor för att posta, så fick gå dit och hämta ut den. Det var en ganska ful portmonä, haha! Men den går väll säkert att använda till något, måste bara komma på vad, haha. Att den skulle vara för stor att få ner i brevinkastet har jag svårt att tro, för den var ju liten och platt, bara det vadderade kuvertet som var tjockt, men det hade ju knappast behövts till den. När vi kom hem igen hann vi bara äta middag, innan vi båda somnade vid 7 och vaknade vid 10 igen. Lite drygt när det blir så, när det blir svårt att somna om. Lyckades iallafall somna runt 2-3 igen. Nu sitter jag och väntar på Ellinor. Hon skulle egentligen ha kommit hit klockan 7 i morse, haha. Som räknat försov hon sig och kommer om en stund istället.
Ska klippa mig idag också. Inget speciellt, bara toppa det lite, det blir skönt!


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0