25 Oktober


Idag har det varit en lugn Söndag. Tog sovmorgon, sen kollade jag klart på filmen Step brothers som jag började kolla på i natt. När den var slut, lagade jag lasagne så att det var gjort. När den var klar gick jag och mötte Ellinor vid Hulta och vi gick till Coop där vi handla lite smått. När jag kom hem åt jag och Robin lasagnen tillsammans innan han började spela tv-spel och jag satte mig här framför både hans och min egen dator med hörlurar. Skönt att ha båda, för då kan jag lyssna på musik genom hans med Spotify eller kolla på film, medans jag kan ha min egen i knät och sitta och göra dator-nördar-grejer. Har i princip sett ut så här hela helgen, enda gångerna vi varit tillsammans är i princip när vi har rökt eller ätit, haha, men det är skönt att få vara tyst för sig själv ibland och bara lyssna på musik eller kolla film. Nu sitter jag och lägger till lite låtar i min mapp på Spotify, någon som har bra låtar att tipsa om? 
Hoppas ni alla har haft en bra helg, för det har jag haft!
.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

aaaaa jag har en bra låt att tipsa om!!!! LMFAO - la la la!! nu får du lägga till den!

disco disco

2009-10-26 @ 22:58:50
Postat av: Ellinor

jag har en till förresten!! eller inte en, utan alla coldplay låtar!! lägg till dom med!!

2009-10-26 @ 22:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0