Fredag och Lördag


Fredag:
Igår va vi på byggmax och köpte lite spackel och småsaker till lägenheten, så man kan börja fixa lite. Efter det följde Robins pappa och syster med och kikade på den, då hans pappa erbjöd sig att köpa tapeter till oss, så blev att vi åkte och tittade lite snabbt på det, men hittade inga lämpliga på en gång. Vi får åka och titta på lite fler sen och bestämma oss då, så att det verkligen blir top notch från början. Åkte hem, tog en liten powernap och sen kom Ellinor, Patrik och Magnus hit ett tag och drack litegrann. Det var trevligt, eller trevligt kanske man inte kan kalla det, men det va roligt och det är det som räknas!

Lördag:
Idag har det ju varit strålande väder, så jag och Ellinor tog en sväng till stan och drack kaffe och solade. Kan dock inte påstå att vi fick någon färg, fast vi satt i solen i 2 timmar, eller Ellinor fick la sig en liten fin rodnad, mohaha. Men jag är avundsjuk, där sitter hon med solfaktor 30 och jag utan något alls på mig, vem får då färg/blivande färg? Jo, Ellinor-rödskägg-clownen! Kanske borde man satsa på solskyddsfaktor 30 istället för olja då?

Nu går Reine och Mimmi i fjällen på TV, kan ju inte annat än sakna Tre kronor nu, kanske får ta och se om serien ännu en gång, haha! Det finns ju ingen som kan påstå att det inte är en klassiker-serie :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0