Studera?


Nu är jag på jobbet igen. Regnar ute, men det är bara mysigt när man sitter inne.
Jag funderar på att börja plugga till våren, börja med komvux och läsa upp betyg.
Får se lite, har ju anställning på vikariat till 30 november, men det kan bli förlängt.
Men om inte så vore det ju perfekt att ta tag i det till våren, när man inte har något.

Känns ju bättre att plugga nu när man är ung och få det gjort, men vad ska man bli?
Pratade med en på jobbet vid bytet med, och hon tyckte absolut jag skulle göra det.
För annars blir det ju lätt så att man blir kvar i detta jobbet när allt bara rullar på o.s.v.
Klart att jag trivs som personlig assistent, men skulle ju kännas bra om man kunde
variera sig senare. Ska kolla lite olika utbildningar nu och se vad jag kan tänka mig :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0