Myskväll?


Ja, våran myskväll blev la inte perfekt? Eller jo, för min del kanske, haha. Börja med att vakna, gå upp till Jukka och "hjälpte" han att lägga golv! Sen kom Robin, hans pappa och syster till lägenheten, så fick han sin present. Han blev mycket glatt överraskad, vilket jag hade räknat med, haha. Vidare till hemmakväll, där köpte vi lite filmer, jag köpte Robin Hood och Micke och Molle, vilket är riktiga barndomsminnen! När vi kom hem bråkade jag och Robin lite om olika synsätt på saker, sen hade vi det underbart tillsammans och sen lite bråk igen, I LOVE IT! Haha, nemen jag tycker att alla finförstilar hur det är när man är tillsammans, klart fan alla bråkar! Jag tycker det är asgött att "bråka" ut ibland. Bara ta en disskussion i hur allt ska va liksom. Underbart ju, och sen blir man som nykär på nytt :) Kanske bara jag, eller?

Mina nya barndomsfilmer:


.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

hahahaha så ser man lite av robins huvud haha

2009-06-14 @ 10:43:58
Postat av: Jossan

Stämmer helt!

2009-06-14 @ 15:56:33
URL: http://hejhejmonika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0