Sluta röka

Kom hem för ett tag sen och har nyss duschat.
Va nere i stan med Ellinor och köpte sluta-röka-sugtabletter på apoteket, så nu på måndag ska jag börja med dom och gå in för detta med att sluta. Vet inte hur det kommer att gå, men försöka duger! Går det så går det, och om inte är det bara att försöka igen.
Efter apoteket va vi på city och köpte lite mat som jag ska ha på jobbet imorn och sen tog vi en kaffe och prata lite innan det blev hemfärd.
Nu ska jag fortsätta läsa på boken jag fick i julklapp: En sorts kärlek och sen sova, puss

Mitt hjälpmedel till att sluta röka





Kommentarer
Postat av: Ellinor

här uppdaterar vi ofta ser jag :P

2009-02-22 @ 19:27:34
URL: http://trolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0