Slappar-fredag

Idag är det en riktig slappar-fredag eftersom jag ska jobba hela dagen imorgon.
Just nu ligger jag i soffan med min dator, iklädd i min hockey-tröja och Robin spelar.
Känns lite nördigt och ha det såhär, men det är skönt tycker jag, haha.
Ibland får man faktiskt ha såna här dagar, då man bara latar!
Nu ska vi snart äta lite och sen spela Lego Batman, wihoo :) 
Till och med maten blir lateman idag, eftersom Robin hade fått en stor pastagratäng av sin mamma som vi har att äta idag. Supergod och jättebra för latis-dagar som denna, haha!

Slappar-dagen med tv-spel och datanördande!



Haha, observerar ni min smygreklam till Ellinors blogg: trolis.blogg.se



Kommentarer
Postat av: Snyggtjej

Åh vilken fin kille, honom ska jag lägga beslag på!

2009-02-27 @ 02:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0