Natten...

Jag tänkte faktiskt ha struntat i att blogga efter jobbet idag, eftersom att jag först träffade Ellinor och pratade en stund (och skrattade) och sen gick hem till Robin.
Jag och Robin började att kolla på Heartbreak kid, men han blev så trött att han fick gå och lägga sig, med uppmaningar till mig att lova att komma och lägga mig när filmen va slut.
Okej, jag lovade, men jag vill vara vaken nu och sova längre imorgon då jag ska jobba natt.
Nu tror jag förresten inte han bryr sig när han har mys med kudden, eller vad tror ni? :p


Robin med stand in för mig... Kudden!




Kommentarer
Postat av: Steinert

tessan du är en gnome och spelar i smyg man kan inte ljuga för då växer näsan :)

2009-02-08 @ 02:01:01
URL: http://alkohol.daniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0