Lite svar!

Eftersom att vissa verkar tro att detta är en chatt (ja, Steinert och Kalle, jag syftar på er) så tänkte jag svara på kommentarerna då!

Svar till:

Steinert: Nej, jag är ingen gnome. Nej, jag ljuger inte om det och jag spelar inte i smyg.
Nej, jag vill inte börja spela. Hoppas det gav svar på dina funderingar.


Kalle: Ja, vad bra, vore bra att få dom hämtade, vi kan väll höras av om när du kan då. Annars är det bara bra med mig, tackar som frågar!

Ellinor: Ingen orsak, tack själv :) Och ja, det var ett mycket givande inlägg, tycker du inte? :p

Sen, en sak till. I söndags kollade jag på Grynets show på dvd, vilket jag berättade för vissa. Upptäckte sen för någon dag sen att Blondinbella hade skrivit ett inlägg om just Grynet, samma dag som jag hade kollat på det. Underligt sammanträffande, men ville bara säga att jag definitivt inte kollade på det för att hon bloggat om det, och jag kan ju iallafall försvara mig med att jag inte ens visste om att hon gjort det innan jag kollade på det.
Men nu vet ni iallafall hur det ligger till.


Hoppas ni blev nöjda med era svar och tack för kommentarerna!

Min Grynet-film





Kommentarer
Postat av: Ellinor

haha du borde öppna en chatt faktiskt :D msn kan ju bli tråkigt i längden...

2009-02-13 @ 00:04:46
URL: http://trolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0