Hälsning till Ellinor!

Ville bara skriva ett inlägg till en av mina absolut bästa vänner, Ellinor! Hon har det lite jobbigt just nu, så tänkte bara säga att jag älskar henne och att jag finns här för henne.

- Det kommer ordna sig gumman, ingenting av detta är ditt fel. Även om det är svårt så försök att inte oroa dig. Du gör redan allt du kan, det räcker, du kan inte göra mer.
Allting ordnar sig alltid. Ge inte upp, ditt stöd behövs!


Häromdagen när jag och Robin städade hittade vi lite saker som var Ellinors, men som vi inte visste vart vi skulle lägga, så resultatet blev att hon fick en egen kartong! Fint va?


Ellinors låda med saker hos Robin!




Kommentarer
Postat av: Anonym

va gulligt :)och tack så jättemkt för allt :)

2009-02-09 @ 10:53:12
Postat av: Ellinor

oj jag glömde skriva namn :D

2009-02-09 @ 10:53:49
URL: http://trolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0