Con Air!

Nu har jag och Robin precis kollat klart på Con Air, den är en av mina favoritfilmer! Robin-älsklingen hade ju köpt den till mig i fredags för att vara snäll, så gullig :) Blev jätteglad, fast han hade tänkt köpa Man on fire till mig, men han hade letat jättelänge men inte hittat den, så då tog han Con Air, men det gick ju lika bra det! Är bara trevligt att få överrasknings-presenter utan att det är något speciellt :) Och med tanke på vilka "fina" julklappar han gav mig, så tycker jag faktiskt att jag är värd det, haha, eller vad tycker ni som vet vad jag fick?
Men men, nog om det, är ju trots allt tanken som räknas ;)

Min film Con Air



Filmen handlar om en man som av "misstag" åker i fängelse precis innan hans dotter ska födas. På dotterns 8-årsdag, samma dag som han blir frisläppt från fängelset, ska han träffa henne för första gången. Han ska då flyga med massor av andra fångar, som ska förflyttas till andra fängelsen m.m. Men fångarna kapar planet och så händer det en massa spännande, hehe! Slutet är iallafall fint och det är en väldigt bra film iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0