Blogg!


Nu har jag upptagit mitt bloggande igen, så nu ska jag försöka skriva så ofta jag kan.


Lite fakta om mig:

Namn:
Therése "Tessan" Lidén
Födelsedag: 27 Augusti
Bor: Borås
Familj: Mamma, pappa och 4 syskon
Civilstatus: Pojkvännen Robin Merta

Jobb: Personlig assistent
Älskar: Familjen, vännerna, pojkvännen, resa och shoppa
Hatar: Falskhet och när folk biter på gaffeln så det gnisslar

Tio favoriter:

Film: Man on fire
Mat: Spaghetti och köttfärsås
Färg: Röd och svart
Tv-serie: Desperate housewives
Tv-spel: Legospelen (Indiana Jones m.fl.)
Frukt: Nektariner (eller ruttna persikor som vi brukar kalla dom)
Grönsak: Gurka och tomat
Parfym: Ralph från Ralph Lauren
Drink: White russian
Årstid: Sommar


Kommentarer
Postat av: steinert

tja det e steinert.du är en gnome

2009-02-08 @ 02:09:41
Postat av: steinert

hej du är en gnome

2009-02-08 @ 02:15:27
Postat av: steinert

tja vad gör du varför svarar du inte !

2009-02-08 @ 02:19:08
Postat av: kalle

HAHAHAHAHA mmmm så du är en gnome Tessan?Ser att Steinert har skrivit det=) heheh allt bra? tjo hej...

2009-02-09 @ 13:08:20
Postat av: kalle det grymmaste i världen

Tja gör du nu för tiden da? hoppas allt e bra=)

2009-02-09 @ 13:09:16
Postat av: Kalle det lätt coolaste å snyggaste i världen=)

Tja, kom att tänka på en sak till, dina saker får du hämta snart ska röjja i frådet så måste ha bort allt. ska ta ner annat där så du kan la va sjyst att ta det någon gr tjoo hej ha det sofftich =)

2009-02-09 @ 13:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0