3 Februari

Sådär, ännu en dag avklarad :)
Vid klockan 11 åkte jag och Ellinor till stan, gick runt och kollade lite och sen gick vi och åt lunch på East. Det är ett bra ställe faktiskt, där dom har buffé med både sushi och "vanlig" mat (typ kinamat). Perfekt om man inte har ätit sushi innan, men vill testa, eller som jag som bara har ätit det en gång innan men inte är helt hundra på om jag tycker det är så gott än.
Då är det perfekt att man ändå kan äta sig mätt på den "vanliga" maten!
Efter det gick vi till JC så jag fick inhandlat ett par jeans och en tröja, lägger ut bild imorgon.
Sen åkte vi hem till Robin som var på jobbet och la oss i sängen och prata, tills Robin kom hem och Ellinor skulle iväg till Fristad. När hon gått tog jag en dusch och kolla på Vänner, så nu är det strax läggdags för min del, är TRÖTT! Puss!

Jag och Ellinor på East

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0