Julaftonen


Julafton började jag med att gå upp till Jukka och dricka kaffe, innan Lasse och vi åkte ut till dom. Åt mat och skulle kolla på Kalle, men jag somnade sittandes i soffan när det började och vaknade igen när det var slut, haha. Lika bra det kanske, börjar faktiskt bli lite tjatigt. Öppnade sen våra julklappar och efter det körde vi den där julklappsleken. Jag fick en spikmatta av Lasse, pengar av mamma och duschcreme och bodybutter av Samantha. I julklappsleken lyckades jag att få massa olika saker, men det mest behövande var snapsglasen, nu kan jag ju supa med stil istället för att hutta rakt ur flaskan, haha :p


.


Kommentarer
Postat av: Johanna

äsh vafan tessan, HÖJ flaskan ;)!

2009-12-27 @ 23:47:20
URL: http://johannahansson.blogg.se/
Postat av: Tessan

Haha, ja jag vet att du gillar´t när flaskan går laget runt eller att stå och smyghutta i hallen, haha!

2009-12-28 @ 18:12:38
URL: http://tessitessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0