Grattis Simona


Idag fyller Robins syster Simona 17 år, Grattis!
Roligt att vi är så många som fyller år i augusti :)

Vi skulle egentligen åkt dit på kalas idag, men har varit en riktig helvetesdag för mig, så deras pappa fick ta med våran present istället, så att vi kunde åka hem. Här hemma har jag i princip gråtit hela kvällen, så nu är mitt huvud helt matt och mina ögon helt röda,
JÄVLA HELVETESDAG!

Och till två av er:

Att ni ens kan med? Ställa krav på mig att jag ska vara någon jävla detektiv och informationskälla! Sen när jag förklarar att jag vet lika lite, sörjer lika mycket och varken har tid eller ork att fokusera på er, eftersom att jag själv har ett helvete, så har ni mage att skälla ut mig och säga att jag inte bryr mig eller ställer upp?! Dra åt helvete med er säger jag bara!
.

Kommentarer
Postat av: johanna

Tyvär Tessan, så finns det fan folk till o göra allt!



<3

2009-08-27 @ 00:09:11
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0