Svampplockning och hästridning


I Söndags när jag var hos Lasse gick vi ut i skogen för att plocka kantareller. Hittade bara runt 20 stycken, så det blev inte alls många, haha, men det är skönt att gå runt i skogen iallafall.

Igår var jag med Jessica i stallet och red. Mysigt, men tråkigt att det blir mörkt så fort. Helt plötsligt var det kolsvart när vi var mitt ute i skogen och vi hade glömt att ta med ficklampor. Det gick ju bra ändå, men är lite roligare när man ser saker runt omkring och kan se ifall grenar hänger ner, haha. Känner mig lite som en skogsmulle som både har varit i skogen och stallet de sista dagarna, fast jag gillar det ;p

Idag skulle jag egentligen ha haft Mary Kay-bjudning, men hon som håller i det ringde för någon timme sen och sa att hon är sjuk, så det är framflyttat till den 27 istället. Lite drygt.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0