18 Oktober 2011


Har jobbat 55 timmar på fem dagar, så idag är första gången på några dagar jag har varit ledig. Eller ledig och ledig, slutade klockan 8 i morse och var tvungen att sova lite efter det, men på eftermiddagen har jag iallafall varit helt ledig. Åkte till My one med Ellinor för att köpa ett täcke till Chikki, men hon har så konstig storlek, så jag hittade bara en tröja till henne som får duga så länge även om den inte var helt perfekt, hon ska ju ändå få ett vintertäcke snart.

Efter det åkte vi till stan för att ta en kaffe. När vi satt där kom en äckelgubbe fram till oss och vi trodde han skulle fråga efter cigg, men han svamla mest så vi inte riktigt förstod och sen fick han syn på Chiqita och började närma sig henne som satt innanför min jacka. Då när han ställde sig rakt framför oss märkte vi att hans snopp hängde ut genom byxorna! Fy fan vad äckligt det var, haha! Vi började plocka ihop våra saker och markera att vi blev obekväma och skulle gå, så då svamlade han något och gick därifrån som tur var, haha. Allt gick så fort, men vi blev allt lite chockade, men skönt att han fatta vinken iallafall. Till och med Chikki morrade ju på honom, vilket hon aldrig gör mot människor annars. Det finns verkligen folk till allt, haha!

Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt på utbildning imorgon :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0