10 Mars 2011


Har haft fullt upp dom senaste dagarna. Jobbade morgon i Tisdags och efter det gick jag direkt till Johanna. När jag hade kommit hem därifrån kom Therese till mig och stannade tills kvällen. Igår jobbade jag långpass hela dagen och då orkade jag inte ens sätta på datorn alls. Därför är listan lite efter, så svarar lite kort på dom senaste så att det kommer ikapp.

Dag 3: Mina syskon:

Jag har fyra syskon, två "hel" och två "halv". Har storebror Tommy och lillasyster Nicole som är helsyskon och lillasyster Samantha på mammas sida och lillasyster Sara på pappas. Jag säger dock inte hel och halv, utan ser alla som mina "riktiga" syskon.

Dag 4: Mina djur:

Just nu har jag inga djur, men har haft katter när jag var liten. Jag hade också en kanin när jag var yngre. I framtiden vill jag ha en hund, men det får bli när jag har mer tid.

Det var svaren lite fort. Tar dag 5 senare, för Ellinor kommer hit när som helst :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0