22 Juli 2011


Passar Lottas hundar idag, så nu ligger alla fyra och sover i soffan, sötbollar! Väntar på att Lotta ska få rast, så att vi kan ta en promenad med hundarna. Efter det ska jag börja fixa mig inför jobbet i eftermiddag och plocka fram kläder till ikväll, då vi ska drinka lite. Lotta hämtar mig när jag har slutat, så ska vi hem till henne och förfesta och sen ut. Hoppas verkligen att det blir en lyckad utekväll idag. Dom två senaste gångerna jag har festat har det varit trevligt, men ändå lite halvdant. Det har väl berott på att det mestadels var studenter ute ena kvällen och nu sist tillbringade vi mesta tiden i bilen till och från Göteborg, haha. Sällskapet har varit det bästa, men annars har det inte direkt varit topnotch-kvällar hittills. Före det hade jag ju alkoholuppehåll i några månader, så innan studenten hade jag inte festat sen vi var i Hbg i Januari, men där hade vi ju roligt. Ikväll blir det alltså femte festen för i år, så nu hoppas jag att kvällen blir som en riktig festkväll ska vara ;p
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0