9 Januari


Sista jobbnatten för helgen nu då. Nästa gång jag jobbar är på Onsdag, så fram tills dess ska jag ha några välbehövliga dagar då jag bara är hemma. Ska nog försöka vara helt själv någon dag också. Känns som det behövs, eller iallafall en halv dag, haha! Har i princip varit med folk eller någon varje dag sen julafton, även om jag inte alltid har skrivit om det, haha! Jag klagar absolut inte, för vi har haft sjukt roligt och varierande folk med både fest och myskvällar, men ibland behöver man ju vara lite själv och få sakna alltihop. Jag måste verkligen köra en storstädning och boka klipptid också. Detta ska jag ordna i veckan, för i helgen vill jag verkligen hitta på något kul utan att ha massa annat att tänka på. Frågan är bara vad det skulle vara, för med kul menar jag inte att festa, utan mer att jag vill åka bort eller göra något annorlunda. Får fundera på detta när jag har ordnat städningen och klippningen, en sak i taget så att säga :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0