2 Januari


Då är nyår över!

I Torsdags spelade jag, Ellinor, Mattias och Klas bingolotto. Mattias vann en ny lott bara, men som vanligt vann inte vi andra något, haha! Men det var trevligt ändå. Spelade TP och fick känna sig lite trög och sen kollade vi på någon skruttig film på TV. Mys!

Nyårsafton tillbringade vi hemma hos mig med en rejäl fest. Jag ska aldrig mer klaga på att det har varit stökigt efter det här, haha! Det var stökigt precis överallt, till och med i mitt sovrum. Alla glas var använda trots att vi hade plastmuggar och det var kletigt nästintill överallt på golvet i hela lägenheten, haha! Det är ju bara nyår en gång om året, så det gör väl inte så mycket! Bra fest var det iallafall och det är ju huvudsaken =)

På Söndagen var nästan alla kvar hos mig, så vi bäddade ner oss allihopa på luftsängen och i sofforna och kollade på film och myste. Sen när dom flesta hade åkt hem, kom några andra förbi mest hela dagen. Mysig dag =)

Idag har jag sovit och städat efter festen. Sen kom Jukka ner och kolla på film och lånade mitt badkar en stund innan jag gick till jobbet. Jobbar bara denna natten nu och sen ledig till helgen, skönt det!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0