Hemkommen för en vecka sen!


Kom hem från jobbveckan på Teneriffa förra Söndagen. Har hela tiden tänkt att blogga tidigare, men har inte haft tiden eller orken till det. Sorry, ska bättra mig nu!

Veckan på Teneriffa var bra, men det var inte solväder mer än dom två första dagarna. Visst att det var varmt dom andra dagarna också, men molnigt. Vädret påminde väldigt mycket om Sverige på sommaren. Samma i havet, gick att bada, men kallt i början, så blev bara några dopp. Vi var också på båtutflykt och såg valar och delfiner, det var ganska roligt att se ute på havet i verkligheten. Sen testade jag och Jenny på att ha våra fötter i ett akvarium med fiskar, som tuggade bort äckel på fötterna, haha. Ganska obehagligt och killades i början, men när man vande sig efter en stund var det ganska behagligt. Fötterna blev faktiskt mjuka och sköna efteråt! Annars påminde Teneriffa (iallafall där vi var) om Kreta, alltså ett turistställe med restauranger, hotell och likadana souvenirer i alla butiker, haha!

Denna helgen har det varit min jobbhelg, så nu är jag inne på sista natten. Imorgon ska jag och Ellinor till Göteborg på en grej, men det skriver jag mer om efter vi har varit där.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0