11 November


Började dagen med att åka till stan och växla in pengar och fixa ärenden. Förbi jobbet och lämnade av lite saker, tillbaka hem och åt middag, sen tillbaka till jobbet för ett litet snabbt möte. När jag kom hem igen började jag plocka fram det jag ska ha med till Teneriffa. Gud vad jobbigt det är att veta vad man ska ta med sig, speciellt nu när man inte direkt vet hur vädret kommer vara. Hoppas såklart på sol, men kan ju lika gärna regna och vara småkallt nu när det ändå är November. Det är det värsta, jag älskar att resa men hatar att packa, haha! Äsch, det får helt enkelt bli som det blir, så länge jag inte glömmer pass, pengar eller biljett :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0