1 November


Jobbade extra Fredag, Lördag och Söndag så det har mest blivit jobb i helgen. Skönt att jobba in lite extrapengar nu när jag har planer på att renovera badrummet. Blev lite halloween firande i Lördags också. Förfesten var verkligen supertrevlig, men utgången kan vi disskutera. Var så himla lång kö överallt, så det blev bara en snabbis på Vimmel, men där var det så trångt att inte det heller var roligt. Förutom det var det en lyckad kväll. Igår kväll spelade jag, Jesse och Jukka bingolotto, utan vinst som vanligt, haha, men det var roligt ändå. Idag påbörjade jag lite rensning i mina garderober/skåp. Måste få lite ordning på vart ska ha allt, för just nu ligger det lite av varje överallt där det får plats ungefär, haha!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0