Pingst


Hade inte ens en tanke på att det var Pingst denna helgen. Vet inte riktigt vad man firar, så hade inga planer för helgen, mer än att jobba då. Så visade det sig att det är storhelgsbetalt! Helt perfekt att få reda på, när man ändå inte tänkt göra annat och inte känner något behov för att fira. Då kan man lika gärna jobba och tjäna sisådär 200 kronor i timmen. Inte helt fel nu till sommarlönen :)

Det enda tråkiga är att alltid när jag jobbar helg, så är det fint väder! Då menar jag verkligen alltid, det slår aldrig fel. Okej om man jobbade på dagen och iallafall kunde vara ute en stund i det fina vädret, men icke, jag måste sova då. Det är lite tråkigt, men får väl hoppas att vädret håller i sig tills jag blir ledig, men det är väl bara önsketänkande, haha.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0