Jobb, sova, jobb


Har inte gjort annat än jobbat det sista, därför jag inte har bloggat. Är inte så roligt att bara skriva om att man jobbar och sover, vilket ni antagligen förstår, haha. I Tisdags var det första gången på länge jag var helt ledig en dag, så den spenderade jag med Johanna och solade, sen med Ellinor och åt lunch och sen hem till Jukka och drack kaffe. Nu har jag denna och imorgon natt kvar att jobba, för att sen vara ledig hela helgen :)

Såhär har min senaste tid sett ut:

Torsdag: Jobb
Fredag-Söndag:
Kielkryssning med jobbarvännerna
Måndag-Onsdag: Jobb
Torsdag:
Sov efter nattens jobb
Fredag-Söndag: Jobb
Måndag: Sov efter nattens jobb
Tisdag: Första helt lediga dagen, spenderades med vännerna
Idag-Imorgon: Jobb
Kommande helgen: Ledig :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0