10 Maj


Min första lediga helg på en månad gick verkligen superfort. I Fredags var det förfest hos Beckman som hade fyllt år, var riktigt trevligt och bara roligt folk. Efter förfesten drog vi vidare till Franks och sen en lite snabbis till Tonic. Blev en lyckad kväll.

På Lördagen var jag först med Jukka och åt tacos, för att sen ta en liten powernap innan Steinert och Krull kom förbi. Tänkte först stannat hemma, men eftersom dom visste en förfest mitt i stan kunde jag inte hålla mig ifrån att följa med. Efter den förfesten drog vi vidare till Torget, men där var det segt så blev återigen Franks en snabb sväng innan det stängde, sen tillbaka till förfesten för att efterfesta. Tror vi somnade runt 8-9 på morgonen, men den kvällen var också lyckad.

På vägen hem på Söndagen köpte jag med mig mat till mig och Jukka från Spice ´n rice och sen spenderade vi kvällen med att spela bingolotto. Utan att vinna något, som vanligt, haha. Idag har jag bara sovit för att nu vara tillbaka på jobbet. Har bara denna natten och imorgon natt kvar innan jag blir långledig, så det är ganska skönt :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0