25 Mars


Igår blev det lite ändrade planer eftersom jag blev tvungen att hoppa in och jobba. Gick och solade och träffade Ellinor som jag skulle, sen åkte jag hem till Robin med hans räkningar och la mig och halvsov där några timmar innan jag började. Missade därför föreläsningen idag eftersom jag var tvungen att gå hem och sova. Det var lite synd, ifall den nu var bra då vill säga, haha! Idag har det inte hänt så mycket eftersom jag sov halva dagen. Har fortsatt med listerna som det gick lite bättre med idag, nu har jag fått ihop några, men än är det inte färdigt. Får väl fortsätta till helgen om jag hinner, ska jobba då också. Har även beställt en säng idag, så har jag tur hinner jag att få den innan påskhelgen nästa vecka. Fick låna pengar av Robin till den eftersom han får lön före mig, så att jag kunde beställa den redan idag. Tack snälla!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0