Ingen TV och tvätt


Var och skulle köpa TV:n innan då, på avbetalning, men så när han gjorde kreditupplysning på mig så nekade datorn. Jag blev helt chockad, eftersom jag har fått ta det innan och inte har några anmärkningar eller något. Han kunde inte se exakt varför jag inte fick det, men jag fick se en lista på möjliga skäl, då det antagligen var för att dom ibland inte uppdatarerar ens årsinkomst på kanske ett och ett halvt år, så därför hade jag för lite årsinkomst för att få ta det enligt det som var registrerat. Lagom störande eller? Får se om jag hittar en fin jag kan beställa direkt hem då istället. Åkte och köpte lite böcker som tröst och efter det det hem och sov och nu håller jag på att tvätta. Rolig dag va? Haha! Puss!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0