Försäljare


För en stund sen kom det hit en försäljare från Comhem och plingade på. Så frågade hon mig om jag hade tid några minuter, vilket jag sa att jag inte hade eftersom jag höll på att laga mat. Då frågade hon om hon skulle följa med in medans jag lagade maten och sitta med? Det erbjudandet tackade jag nej till direkt och bad henne säga vad hon ville snabbt istället då. Hon började då ta upp massa om internet och sånt som jag inte vet så mycket om för att det är Robins, så jag ropade på honom istället. Där stod dom en stund medan hon försökte övertala honom att gå med i något och Robin hela tiden trevligt tackade nej. Det slutade med att hon kallade honom vrång och frågade om hon skulle komma tillbaka någon annan dag när han var på bättre humör. Robin svarade då att det kunde hon göra som hon själv ville, men att han ändå inte skulle öppna, haha!

Att dom kan med, denna tjejen var ju verkligen extrem. Visst att man har stött på jobbiga abonnemangförsäljare på stan, men att hon kommer hem till en och i princip tränger sig in och sen blir sur för att man inte är intresserad, då har det väl gått lite långt? I fortsättningen ska jag bara öppna för folk jag kännner!
.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

hahahaha lol på henne ;)

2010-03-02 @ 23:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0