30 Mars


Igår blev det en spontan sväng till IKEA med Lasse och Samantha. Var väldigt trevligt! Vi åt där och köpte det sista jag behövde, t.ex. barstolar. Dock har jag upptäckt att bordet jag har köpt inte kommer att vara så högt och inte heller stolarna då, det är väl något mellanting mellan höjden på ett vanligt matbord och ett högt barbord, men det blir säkert bra ändå. Undra bara när mitt bord kommer? På tal om IKEA, så ringde dom precis och sa att min säng kommer på Torsdag eftermiddag, fan vad gött!

Idag är det tvätt och städ som gäller. Fick som tur var en tvättid klockan 7 i morse, annars hade det inte funnits någon ledig förrän till helgen och det är ju lite drygt att tvätta då. Passar lika gärna på att städa nu med så att det också är klart till påskhelgen.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0