23 Mars


Har inte blivit av att jag har bloggat på några dagar, så tar dagarna lite snabbt.

I Lördags åkte vi ju till Ullared. Där blev allt och inget köpt, mest massa småskit faktiskt. Det enda vettiga var väl att jag köpte en mikrovågsugn, haha. På kvällen blev det lite drickande med Jukka. Efter det mötte vi Ellinor och jag och hon gick till Lilla där vi hade "speed-dating" och sen vidare till Franks. Blev sen en liten efterfest på det. Var en helt duglig kväll, men det är Påskafton som gäller, haha.

På Söndagen kom Steinert och Jukka hit. Vi kollade på film tills vi somnade klockan fyra för att sen vakna vid åtta igen och Steinert åkte hem. Det var den dagen, haha.

Igår och idag har jag bara varit hemma, vilket har varit riktigt skönt. Har försökt såga mina lister men det går ju åt helvete hela tiden så nu lägger jag ner det för ett tag.

Det var lite snabbt om mina senaste dagar. Nu blir det tv och sova! Passar på att lägga in en bild på min mikro, inte den bästa bilden, men ni ser nog ändå :)


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0