Tillbaka =)


Nu är det verkligen ett bra tag sen jag bloggade, men har mest varit hemma och vänt det senaste, så det har inte blivit så mycket tid över. Delar upp allt jag har gjort i olika delar så att det inte blir för mycket på en gång, sen ska jag försöka bli bättre på att uppdatera, men man gör så mycket annat än att sitta vid datorn nu när det är sommar och fint väder.

Kan börja med att berätta om veckan som varit och min helg:

I veckan har jag varit hos Robin, hos Steinert och på Almenäs. I Torsdags var jag, Ellinor, Johanna, Beckman, Maze och Joakim nere en sväng på Torsdagskvällen. Tog en sväng på småkrogarna och hade det trevligt. Underbart!

I Fredags åkte jag ut till Lasse och Samantha, där vi låg och solade och spelade badminton. Sen på kvällen kom Nicklas (Samanthas bror) ut och lagade god mat till oss innan jag åkte till jobbet. Igår kväll tog vi tre en runda minigolf innan jag började jobba igen. Jag kom trea, haha! Jag var duktig i början av banan, men så fort det kom till att putta i den i hålet ökade mina siffror med tre-fyra slag, haha! Det var iallafall väldigt trevligt!

Nu är jag på jobbet för att jobba min sista natt innan jag ska ha lite semester! Skönt :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0