28 Juli


Igår hos Samantha spelade vi krocket och låg ute och läste mest hela dagen. Hennes bror med kompis kom ut på kvällen, som båda är utbildade kockar, så dom lagade ihop älg- och renkött med potatis och sås till oss. Var jättegott! Tog en omgång i buzz innan dom åkte hem och vi gick och sov.

Idag har jag varit på bodyscrub på Ciluette. Kännde att jag behövde en ordentlig skrubbning nu efter sommarens alla bad och skit, haha. Efter det mötte jag Ellinor en stund och drack kaffe innan jag åkte hem. Väl hemma skrev Jukka o fråga om vi skulle dricka lite vin, så jag gick upp dit och tog ett glas och spelade kort. Kom hem för en timme sen, har precis duschat och nu ska jag börja packa inför imorgon ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0