23 Juli


Det blev ingen bio i förrgår, gick inga bra filmer, så vi struntade i det. Åt sushi och hämtade våra tågbiljetter iallafall. Det var väl på tiden att få det gjort kanske, haha.

Igår var jag bara hemma och tvättade och fixade. Lite senare på dagen umgicks jag med Jukka, satt i solen och pratade innan vi gick hem till mig och fortsatte tjata där. Spelade även Chicago om pengar för första gången, haha. Vinsten var 50 kronor, som jag vann. Sen körde vi kvitt eller dubbelt om det och då vann jag också. En vinst på hundra kronor är inte helt fel!

Nu är jag tillbaka på jobbet. Jag jobbar ju bara denna helgen innan jag går på semester igen, men det är faktiskt trevligt att vara tillbaka, även om det bara är över helgen :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0