Semesterdagar


Är nyss hemkommen från jobbnatten och jobbmötet, så nu är jag ledig i 9 dagar, inte helt fel. Måste ta tag i lite saker och passa på att få det fixat nu när jag är ledig. Efter mötet gick vi och kollade hur mycket semesterdagar vi har och då visade det sig att jag har 47 timmar sparat, men eftersom man bara får spara 40 timmar kommer jag att få utbetalt för 7 nu, perfekt. Då har jag, om jag jobbar detta året som jag ska, 168 timmar att ta ut i semester. Helt okej för mig, speciellt om jag kombinerar det med min vanliga långledighet, för då behöver jag inte slösa allt på en gång, men ändå vara ledig lagom länge i sommar. Nu ska jag sova, puss!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0