Nyårslöften


Vem fan är det som har kommit på att man ska påbörja sina nyårslöften den förste Januari? Det är klart att man vill röka då med. Träffade en på nyår som sa att hon skulle sluta den andre, vilket låter mycket bättre. Blev därför att jag tjuvrökte igår, men bara tre stycken och det var mestadels för att jag blev bjuden, då är det svårt att tacka nej, haha. Vet inte hur detta kommer gå, men nu har jag varit rökfri i snart tolv timmar hittills, vilket är bra för att vara mig!

Mina andra nyårslöften som jag ska påbörja under året:

- Jag ska ge blod
- Börja läsa till körkortet och övningsköra
- Gå ner mina sambokilon och minska på ölen
- Ta tag i allt med lägenheten och fixa färdigt den

Det är dom jag kommer på nu, sen får man väl se hur det går.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0