Nyårsfirandet


Mitt nyårsfirandet var helt perfekt, faktiskt! Startade som sagt kvällen hos Beckman, vilket var trevligt, men det kunde bli bättre, så vi drog till Frida allihop istället. Där var dom inte heller så många, men med oss också blev vi ett gäng. Var väldigt trevligt, alla prata med alla och hade det allmänt roligt.

Tolvslaget firade vi utanför med lite raketer och champagne. Blev ganska sur när jag upptäckte att det var skruvkork på min flaska, fan vad kasst, haha. Massa kramar och stollar som ropade grattis innan vi gick in och fortsatte att festa. Några gick och andra kom, innan jag och Mattias och två till åkte vidare till nästa fest.

Där var det också ganska roligt, vissa var väl lite unga, men dom var snälla. Träffade även Robin L där, helt stollig och ville att jag skulle ta massa kort på honom, haha. Blev att jag sov borta och åkte hem idag, då Jukka mötte mig vid bussen och vi gick till Preem och åt. Väl hemma la jag mig och sov tills kvällen och nu är det jobb.

Eftersom att jag inte drack så mycket starkt igår, blev det en perfekt kväll. Lagom gladfull och ingen bakfylla eller minnesluckor idag. Det enda negativa är att jag glömde min kavaj någonstans i farten på vårat festmaraton, men det är väl inte hela världen.

Tack till alla för den roliga kvällen, visar bilder senare! Tack så mycket för alla underbara kommentarer och allt beröm jag fick. Ni är för underbara <3
.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Robin L? Lilja??

2010-01-01 @ 23:28:50
URL: http://johannahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0