Lördag och Söndag


Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta efter denna helgen, den har varit rätt komisk. Jag, Jukka och Robin började med att förfesta hos oss runt sextiden i Lördags. Drog efter några timmar till en annan förfest i stan precis vid HM, lagom gött att festa där. Träffade en tjej där, som sa att jag var det snyggaste hon sett och i princip raggade på mig, men hon sa att hon inte var lesbisk, haha, men man vet aldrig, för det där var mest skumt. Killen som bodde där sa också en massa luriga saker till mig, men det var väl roligt ändå, haha. Drog sen vidare till Tonic i vanlig ordning, men var knappt några som vi kände ute, så vi var mest med varandra. Har lite luddiga minnen från den sista timmen, hur vi kom hem och det, men som tur är hade Robin huvudet på skaft och berättade lite för mig och Jukka dagen efter. Jag somnade vid 8.

Igår var det mest en flummig dag som börjades med att köpa pizza på Hässleholmen. Redan där började allt fult hända som fortsatte hela dagen. Blev att vi sprang upp och ner mellan oss och Jukka och vi kom bara på mer och mer sjuka saker, eller vad sägs till exempel om Teeres tros AB (Jukkas stavning). På kvällen blev det film med Robin innan vi somnade.


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0