26 Januari


Gick som sagt ner till stan innan idag. Träffade aldrig Johanna, för Ellinor tog med min kamera på vägen och mötte mig vid körskolan direkt istället. Där gjorde jag syntestet till lämpet. Hade visst sämre syn på höger öga där jag fick 0,8 och på vänster och med båda ögonen hade jag 1,1. Fast bara jag kan se alls är jag nöjd ;)

Efter det gick vi till café Bakgården och tog en kaffe. Satt där någon timme och disskuterade framtidsplaner, beslutångest och drömmar. Det finns så mycket som man vill göra, men som aldrig blir gjort! Vi kom fram till att just nu är det mycket pengar som hade gjort oss lyckliga. Visst, pengar är absolut inte allt, men det bidrar helt klart till det bättre!

Mötte sen Samantha och Lasse, eftersom jag hade lovat att följa med och kolla efter en bikini till Sammy. När hon skulle testa, tänkte jag hänga upp min påse på en krok i provrummet, men missade kroken så att påsen med min kamera trillade i golvet och sprack lite. Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt min klantighet. Den fungerar fortfarande, förutom att den är lite missbildad och eftersom den ändå är några år, så är det väl inte hela världen.



P.S. Kolla min hand, ser ut som jag har tre tjocka fingrar och en tumme, haha!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0