Gårdagen


Igår efter att jag hade sovit några timmar tog jag en promenad ner till stan och mötte upp Ellinor. Gick till city och köpte frukt och sen vidare till vårat kaffeställe Södra torg kiosken. Självklart var kaffeautomaten trasig, som vanligt nu för tiden! Satte oss och pratade tills Johanna kom ner och vi gick och solade. Efter det gick vi till Tippy och sa hej till Frida, innan vi åkte upp till Steinert. Där brände jag ut alla gamla fjortisfilmer så som Fucking Åmål och Hipp hipp hora, haha. Skitgött, nu blir det fjortismaraton någon dag! Fick även låna Snabba cash av Stein, som jag och Johanna började tävla om, men eftersom jag antagligen kommer att läsa klart den snabbare än henne, fick jag första pax, haha. Mötte sen Jukka och tog sällskap på bussen hem. Väl hemma var jag så trött att jag bara orkade äta, duscha och lägga mig.

Morgonen har jag tillbringat i tvättstugan. Vi har så jävla dåligt torkskåp och tumlare här, så det tar hur lång tid som helst att få kläderna torra! Fast samtidigt tycker jag att det är lite mysigt i tvättis, så det gör mig inte så mycket, haha!


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0