Heldag på stan


Jag kom nyss hem från stan. Började dagen med att möta Johanna och vi gick och solade, underbart, det var ju ett tag sen. Efter det följde hon med till HSB, men han jag sökte var på lunch, så vi gick vidare till busstorget och satte oss där och pratade ett tag tills Johanna skulle hem och jag skulle möta Ellinor istället. Medan jag väntade på Ellinor hann jag gå till infoteket och tillbaka till HSB. När hon kom gick vi till HM och köpte en tröja och en röd klänning för mitt presentkort och sen till körskolan och hämtade lite papper. Jag måste fixa nytt lämp för att få övningsköra nu eftersom mitt går ut denna månaden, lite lagom drygt eller? Åkte sen vidare upp till City Brämhult och hämtade ut mitt paket, ska öppna det om en stund, så berättar då!


.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

fiiiiiiiiiiiin klänning!!:D fast det visste jag redan hahaha

2010-01-14 @ 21:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0