19 Januari


Vaknade redan strax innan klockan fyra i morse, kanske inte så konstigt med tanke på att jag råkade sova några timmar för länge på dagen igår. Skulle bara ta en liten powernap, men väckarklockan ringde inte så det blev att jag sov till kvällen istället, haha. Köpte även ett diskställ och lite sånt igår, men har inte packat upp det än så jag visar det ikväll istället.

Har gått och plockat hela morgonen, vilket har fått mig på dåligt humör. Jag hittar bara mer och mer saker som det antingen fattas av eller som är trasigt. Det gör mig både ledsen och irriterad. Att folk kan med att visa sånt nonchalant beteende mot andra. Hade jag betett mig likadant, hade jag både skämts, bett om ursäkt och försökt att gottgöra personen även om det bara är något litet det handlar om. Man köper ju inte saker som man vill ha bara för att andra ska slarva bort eller göra sönder det. Visst att det kan hända en olycka, men inte samma sak gång på gång och då ber man ändå om ursäkt. Alla är väl olika, men sånt här beteende förstår jag faktiskt inte när det handlar om vuxna människor! Det kanske bara är jag?
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0